2015. március 10., kedd

Plusz fejezet

Plusz fejezet

7 megjegyzés:

  1. ♥ Hát ez...eszméletlen.. #Cardsonthetableforever :)

    VálaszTörlés
  2. Imádtam..jobbat nem is tudnèk elkèpzelni nagyon jó volt.Remèlem minèl hamarabb olvashatom következő törtènetedet,mert ezekre a törtènetekre nincsenek szavak. Kèrlek SOHA NE HAGYD ABBA AZ ÍRÁST,MERT NAGYON TEHETSÈGES VAGY :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Már nagyon vártam ezt a részt, csak azt sajnálom, hogy ez azt mutatja, hogy vége a történetnek. Remélem hamarosan jössz egy új bloggal :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! :)) A következő blogom még nem tudom mikor lesz, viszont az Unexpected Affection könyvváltozata most már tényleg a Finishben van, kb. 1 hét és rendelhető lesz :)

    VálaszTörlés
  5. Tökéletes. Tökéletes szerelem. Tökéletes lehetőség. Tökéletes vefejezés.
    Ennek hála el tudom viselni Myke halálát. Nem egyszerű, mert mindig is az a típus voltam aki úgy képes kötődni személyekhez hogy azok esetleg csak kitaláltak, soha nem veszéltünk, és soha nem ismertük egymást. És mégis. Az hogy nincs szíven ütött.
    És bár örültem ennek a résznek -de még hogy- rossz az hogy vége van.
    De így talán elviselhetőbb ez is.
    Köszönöm hogy olvashattam, hogy megírtad, és várni fogom a következő aranybetűs szövegeket, amiket tőled olvashatok.
    Puszillak: Cassy

    Ui: Te szoktál kötődni a szereplőidhez? Úgy értem, belőled születnek csak van valami kapcsolat. Vagy csak így simán elengeded őket a történet végeztével?

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy ilyen hatással volt rád a történet. Megértelek egyébként, én is mindig nagyon beleélem magam a sztoriba, úgy érzem mintha személyesen is ismerném a kitalált szereplőket és nem egyszer sírtam már könyvön :)
    És igen, kötődöm hozzájuk. A főszereplő lányba mindig nagyon nagyon sokat beleviszek a saját tulajdonságaimból és gondolkodásmódomból. A legjobb barátnő karaktereket, általában a saját legjobb barátnőimből gyúrom össze, a pasik meg háááát, először is Dylan. Őt mondjuk nem mintáztam kifejezetten senkiről, az én saját pasi ideálomat alkottam meg. Viszont például Noxot abszolút egy valós személyről mintáztam aki ( ha már így szóba került nem titkolózom ) az első szerelmem, akibe egészen biztosan örök életemre szerelmes leszek ( róla egyébként már többször szó volt a díj átadásokkor írtam róla ) Svindli pedig...Nos Svindlit is egy valós személy ihlette :)

    VálaszTörlés