2015. február 19., csütörtök

23. fejezet

23. Fejezet

12 megjegyzés:

  1. woww ez aztan lett izgalmas resz, szegeny Mike :(((

    VálaszTörlés
  2. Neem! :'( Mikee!! Huhaa, Izgii.. Siess a következővel!!

    VálaszTörlés
  3. Nem nem nem. Azt hiszem most sírtam először életemben blogon :'(. Ez hihetetlen. Siess kérlek!

    VálaszTörlés
  4. Neee, nem halhat meg Mike, nem lehet igaz. Hogy tehetted ezt? :((((( hozd vissza őt

    VálaszTörlés
  5. "Csak egy rossz álom! Csak egy rossz álom!
    De akkor miért nem tudok felébredni belőle?!"
    Miért kellett Mike-nak meghalnia??!! Esküszöm itt sírtam el magam a telefonom előtt! Gyorsan köviiit!!!!

    VálaszTörlés
  6. Úristen! Te aztán tudod, hogy kell megszaggatni egy érző lelket! Te naaaaagyon kegyetlen, de valami eszméletlen tehetséges lány vagy! :D Húúú, de rohadtul pörgött ez a rész! Nagyon durva volt, az állam szó szerint leesett! Miért mindig azok szívják meg, akik csak segíteni akarnak? Istenem, szegény Myke! :'( Remélem hamar rendbe hozod a dolgokat! :)

    VálaszTörlés
  7. Gyilkos... Meghalt... Nincs többé...lelőtték.... Vége...
    Ez volt megírva neki? Egész végig ezt a sorsot szántad neki? De akkor miért hagytad hogy így megszeressük?

    VálaszTörlés
  8. Most komolyan meg kellett Myke-nak halnia?! Akkor viszlát megyek szétsírni a fejem és feketében fogok gyászolni...
    De még mindig imádom ettõl függetlenül is :*
    Mostmár tűkön ülve várom a következö részt, és azt, hogy Svindli hogyan magyarázza el a helyzetet April-nek :)
    Pápusziölelés: Bo.*

    VálaszTörlés
  9. Myke?! Pedig annyira megszerettem a történet alatt... :( Ettől még imádom a történetet, de akkor is, miért? MIÉRT?? Remélem Svidlin vele van és segíteni akar neki. Mikor jön a kövi? :)

    VálaszTörlés
  10. Mindenkinek köszönöm szépen a kommentet! :) Be kell hogy valljam, már a történet legelején tudtam mi lesz Myke sorsa. Én viszont nagyon szeretem a karakterét, ezért akartam, hogy ti is megszeressétek. Azért remélem ennek ellenére is várjátok az utolsó 2-3 részt, ami vissza van :) Nemt udom pontosan, hogy a következő rész mikorra várható, de hétvége körül rakom fel. ( legeslegkésőbb hétfő ) :)

    VálaszTörlés
  11. Neeee mièrt pont Myke? Am..ettől eltekintve imádtam. Viszont most megyek szètbőgni a fejemet :( óh ès már alig várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  12. Meghalt Myke,naés??
    Svindli még él ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés