2015. március 19., csütörtök

3...2...1..Könyv!

Sziasztok!!
Vééégre végre elérkeztünk a ( számomra legalábbis) várva várt könyvkiadáshoz. Vagyis, hogy a mai naptól rendelni tudjátok, az Unexpected Affection könyv változatát. Katt a linkre:
http://undergroundbolt.hu/varatlan-vonzalom
Rögtön a kezdőlapon meglátjátok majd, az "újdonságok" sávban a második helyet foglalja el :)
 És ezek után, nem kell sokat várni a következő könyv megjelenéséhez sem. Szerintetek melyik legyen először. A Bright Side, vagy a Cards on the table ? :)

6 megjegyzés:

  1. cards on the table :) es gratulalok

    VálaszTörlés
  2. Gartu! :))) Megérdemled és szerintem a Bright Side legyen :D Nagyon hiányolom Dylan és Sol történetét, pedig régen vagy háromszor elolvastam xd Sok sikert a további könyvekhez és ha lesz ihleted remélem kapunk tőled még egy blogot :3

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! :) Hát ihletem az van, csak sajnos időm nincs :( De érettségi után már lesz, ugyhogy nyáron valószínüleg jövök egy új történettel :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok alig várom a következőt :)...ès szerintem is a Bright Side legyen,mert a barátnőm mesèlt róla ès nagyon megfogott,de èn már nem tudtam elolvasni ès elhatároztam ha megjelenik könyvben biztosan a gyűjtemènyem rèsze lesz ;)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! :)) És hát igen, eddig akkor úgy tűnik a Bright Side lesz a következő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia April!:) Eltudnád nekem küldeni a Cards on the tablet?:) Egy rossz nap után,ebből 1 rész,nagyon fel tudta dobni a kedvem,és ismét annyira jó lenne olvasni:) bogi.almasi@gmail.com Nagyon megköszönném! ^^

      Törlés